Довіра до медіа –
це те, про що зараз говориться із значною іронією в голосі, причому немає
різниці чи лунає це від читача газети «Вечірній Новояворівськ», чи від глядача
телеканалу «ВВС». Навряд чи про це мріяли ті, хто стояв в перших рядах під час
медіа революції. Напевно, що їх мрія полягала у створенні деякого нового
продукту, який би змінив життя кожного і приніс би користь людям. Ну і,
звичайно, приніс би червоний Ферарі та банківську картку, яка вміщує в собі не
один нуль поруч із одиницею.
Світ кіно
подарував нам не один фільм, який демонструє маніпулятивні можливості ЗМІ. Від
найбільш глобальних афер до мінімальних обманів у газетах. Ми спробували
скласти рейтинг стрічок про найбільші медіа афери, як реальні, так і повні
режисерські фантазії, які можуть колись і перетворитися на реальність.
10. П’ята влада
(2013)

8. Афера Стівена Гласа (2003)

Це реальна
історія молодого журналіста, який не дивлячись на те, що працював у таких культових
американських виданнях як «The Rolling Stone» та «The New Republic», не стримався від підтасування фактів. Історія
про те, як талановитий журналіст сказав «До побачення!» своїй кар’єрі через
занадто бурхливу фантазію.
7. Доброй ночі та удачі (2005)

5. Тут палять!
(2005)

4. Вся
президентська рать (1976)

Уотергейт. При
цьому слові і до сьогодні прокидається від сну кожен мешканець Білого Дому і
біжить вмикати світло і перевіряти за картинами чи не підставив хтось «жучок». «Вашингтон
пост» та її журналісти змогли продемонструвати усьому світу «брудну білизну»
Ніксона і «газетний матеріал сторіччя» змінив усю політику США: дипломатів,
сенатрів і, звичайно, президента.
3. Народ проти Ларі Флінта (1996)

2. Плутовство (1997)

Не знаєте як
приховати скандал? Спробуйте вигадати власну війну і показати її у прямому
ефірі! Навіть, здавалося б, у жанрі комедії можна побачити дійсно можливий
варіант розвитку подій. Оригінальна назва «Хвіст мотиляє собакою» відкриває
повністю усю сутність і всю реальність сьогоденної сили ЗМІ.
1. Життя Девіда Гейла (2003)
Випадок, коли не
журналісти маніпулювали читачами, а герой публікації, заради своєї мети, пішов
на аферу, налаштувавши проти себе весь світ та усі ЗМІ. Три дні, одне інтерв’ю,
людські принципи та лише одна людина, яка не повірили водоспадам інформації і
спробувала дізнатися правду.